2019. április 3., szerda

Sós zabkeksz





Ha levest főzök, általában mást nem is szoktam enni, mert a főétel már úgy sok lenne, hiszen a levesből van hogy három tányérral is megeszek, viszont olykor szívesen elrágcsáltam volna hozzá valamit... És mivel én nagyon szeretem a száraz kekszeket, késztítettem egy zabos-cheddar sajtos pogácsát a Konyha újság receptje alapján.

Hozzávalók:

  • 50 dkg őrölt zabpehely
  • 24 dkg reszelt cheddar sajt
  • 2 db tojás
  • 16 dkg puha vaj
  • 2 teáskanál őrölt pirospaprika
  • 3-4 evőkanál reszelt parmezán
  • csipetnyi kömény

Melegítsük elő a sütőt 180 fokra.
A tészta hozzávalóit összedolgozva kapunk egy ragacsos masszát. Beolajozott kézzel formáljunk kis golyókat és lapítgassuk el őket a sütőpapírral bélelt tepsiben.
Süssük 25 percig.
Ebből lett egy elég nagy mennyiség, de bezacskóztam a maradékot és lefagyasztottam, hogy a következő leveses ebédemhez legyen rágcsám :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése