2016. december 4., vasárnap

Paleo wok csirke




A Lidl-ben ráfutottam fagyasztott wok zöldségre, s azonnal vettem jónéhány zacskóval, hiszen így nem kell bíbelődnöm a sokféle zöldség felszeletelésével, pillanatok alatt el lehet az ételt készíteni. Minthogy már ettünk az ételből, elmondhatom, hogy nagyon jó minőségű mélyhűtött készítményről van szó, nem rágós vagy gumis a zöldség.

Hozzávalók:

  • 50 dkg felkockázott csirkemell

  • 1 zacskó fagyasztott wok zöldség - ha nincs ilyen, akkor reszeljünk le sárgarépát, szeleteljünk fel hagymát, gombát, cukkinit, kaliforniai paprikát, zellergumót
  • 2 gerezd fokhagyma
  • chili szósz vagy chili fűszer
  • tengeri só
  • olívaolaj
  • 2 evőkanál cukormentes ajvár
  • 1 kiskanál eritrit
  • maréknyi kesudió (opcionális)


A felhevített olajba dobjuk bele a felkockázott húst, pirítsuk fehéredésig, fűszerezzük sóval és borssal majd utána öntsük fel egy pohár vízzel és addig főzzük, amíg szinte el nem fő a leve. Akkor adjuk hozzá a zöldséget, pároljuk még további 5 percig, amíg a zöldség kiolvad és egy kicsit megpuhul, akkor adjuk hozzá a zúzott fokhagymát, majd az ajvárt,a chilit, valamint az eritritet. Én szeretem, ha egy pici szaftja is van az ételnek, ezért adtam hozzá egy dl vizet egy kiskanál tápióka liszttel, alaposan elkevertem, egyet rottyant és kész is lett... Mennyei...
Paleo tésztával, quinoával is fogyaszthatjuk, de csak úgy magában is nagyon finom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése