2017. június 12., hétfő

Vagány vegyes tavaszi saláta





Hogy miért vagány? Háááááát, olyan hozzávalókat vegyítettem, amikkel régen nem mertem volna próbálkozni... Amszterdamban ettem hasonló salátát és nekem nagyon bejött, hogy a sós, zöldségsalátába édes gyümölcsöt csempésztek. Tudom, hogy ez nem újdonság, de én most próbáltam ki házilag először...

Hozzávalók:

  • 1 szál újhagyma, felkarikázva
  • 1 paradicsom, felkockázva
  • 3 szelet aszalt paradicsom, széttépkedve
  • 1 evőkanálnyi goji bogyó
  • 1 evőkanálnyi fenyőmag
  • 2 marék friss, tépett vegyes saláta
  • extra szűz olívaolaj
  • 1 szem aszalt füge, apróra kockázva
  • 1 szelet fekete erdei sonka, apróra kockázva
  • 1 evőkanál parmezán sajt
  • 1 retek, felkarikázva
  • 3-4 szem mandula, széttörve
  • citrom leve frissen facsarva
Az összes fenti hozzávalót összekevertem és hagytam a salátát fél órát állni, hogy összeérjenek az ízek! 
Mennyei!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése