2017. július 8., szombat

Rakott grill zöldség







A Kiskegyedben találtam ezt a receptet egy-két hete, azonnal ki is téptem az oldalt, mert tudtam, hogy ezt a receptet én mindenképpen el fogom készíteni! Kicsit változtattam rajta, lila hagyma és tök eredetileg nem szerepelt a receptben, illetve a legvégén a recept szerint csak be kell hűteni az ételt, én egy kicsit még sajttal a tetején meg is sütöttem a sütőben...



Hozzávalók:


  • 3 db (nekem egy piros, egy sárga és egy zöld volt itthon) kaliforniai paprika, félbevágva, kicsumázva
  • 1 padlizsán, 1 centi vastagon felszeletelve
  • 1 tök, 1 centi vastagon felszeletelve
  • 2 csomag mozzarella
  • 3-4 nagy lilahagyma, vastagon felszeletelve
  • olívaolaj
  • bors

Gábornak nem volt kedve beizzítani a grillt az udvaron, így a zöldségeket a konyhai panini szendvicssütőben grilleztem :):):) Telepakoltam a szendvicssütőt annyi zöldséggel, ami egy rétegben belefért, egy pici olívaolajjal meglocsoltam és addig sütöttem, amíg puha, barnás-pirosak nem lettek. 

Amikor mind megsült, akkor egy kivajazott tepsibe rétegeztem a zöldségeket: egy réteg zöldséget letettem, azt borsoztam, sóztam, erre jött egy réteg mozzarella, majd újabb réteg zöldség és újabb réteg mozzarella. Hogy hány réteg lesz, az leginkább attól függ milyen méretű tepsibe helyezzük a rétegeket... A az egészet betettem 220 fokra felmelegített sütőbe, hogy a sajt megolvadjon, kb 10-15 percre.



Nem, hogy finom, ISTENI!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése