2018. szeptember 20., csütörtök

Chia kréker








Valami ropogósra vágytam a napokban, és gondoltam veszek valami paleo ropit... Dobtam egy hátast!!! 80 gr sós, paleo nasiért 1100 forintot kértek! Inkább készítettem itthon :) Több is lett mennyiségben, olcsóbb is és sokkal finomabb!

Hozzávalók (2 dl-es csészével mértem):

  • 1 csésze mandulaliszt
  • 1 csésze chia mag
  • 3 evőkanál olívaolaj
  • 3 tojás
  • 2evőkanál reszelt parmezán
  • 1 csapott kiskanál só
  • bors
Még nyersen

A sütőt melegítsük elő 160 fokra.
A fenti hozzávalókat alaposan gyúrjuk össze, majd két sütőpapír között nyújtsuk olyan vékonyra, amilyenre csak tudjuk. Pizzaszeletelővel, vagy éles késsel vagdossuk fel akár rudakra, akár lapokra, majd a sütőpapírral együtt helyezzük a bemelegedett tepsibe.
18 percig sütöttem - ekkor még nem lett száraz, viszont ropogós volt.
Vajjal, pástétommal és avokádókrémmel is isteni!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése