2018. szeptember 4., kedd

Paleo rudak






Már jónéhány napja ehetnékem volt valami sósat, nachos jellegűt. Vettem is egy elvileg kukoricalisztes nachost, de olyan sós volt, és annyira standard műízű, hogy inkább nem nasiztam... Ma reggel összedobtam egy (nekem) nagyon finom paleo ropit - ropinak dundi, inkább rudat :)

Hozávalók:

  • 2 csésze mandulaliszt (2,5 dl a csészém)
  • 1 dl olívaolaj
  • 1 csapott kiskanál kömény
  • 1 kiskanál őrölt pirospaprika
  • 1 kiskanál só
  • 2 egész tojás
  • 3 evőkanál parmezán
  • (pici víz)
Miután mindent beletettem egy tálba és összegyúrtam, nagyon száraz volt a massza, így nagyon óvatosan, szinte cseppenként adagoltam a vizet, épp csak annyi kell bele, hogy összeálljon a mandulalisztes tészta. Amikor gyúrható/formázható állagúvá válik, betesszük két sütőpapír közé, és a felső papíron át olyan vékonyra nyújtjuk, amennyire csak tudjuk. Az enyém nem lett túl vékony :)
Nem kell lekenni semmivel, az alsó sütőpapírral együtt betesszük egy tepsibe és 190 fokra felmelegített sütőben sütjük, kb 10 percig. A lényeg, hogy ropogós legyen és a széle egy picit pirosodjon. 
Avokádó-, padlizsánkrémmel és magában is nagyon ízlik!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése