2013. szeptember 27., péntek

Almás ropogós







Sacikámmal nagyon kívántunk valami édeset, meleget és egészségeset :):):) Almánk volt itthon, abból kreáltuk ezt a ropogós almás pitét.

Hozzávalók:

  • 2 tojás
  • 1 alma lereszelve
  • 2 csésze (2dl-es)  kókuszreszelék
  • 1/2 csésze méz
  • 1/3 csésze kókusztej
  • 1/4 csésze olvasztott vaj
  • 1 evőkanál őrölt zabpehely
  • 1 csapott evőkanál fahéj
Először a kókuszreszeléket megőröljük. A száraz és a nedves hozzávalókat külön külön alaposan elkeverjük, majd a kettőt összeöntve még egyszer átkeverjük és vajjal kikent tesibe, formába öntjük. Nem tettem sütőport a tésztába, mert egy lapos, vékony pitét szerettem volna készíteni. 160 fokra felmelegített sütőbe tettem és addig sütöttem, amíg a teteje pirosodni nem kezdett, időnként villával ellenőriztem, hogy jó alaposan átsüljön.
Sacinak és nekem is a széle ízlett a legjobban, ahol jóóóóó ropogós volt a tészta. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése