2014. július 15., kedd

Gyömbéres keksz




Hozzávalók:

  • 2/3 pohár olvasztott vaj vagy kókuszzsír
  • 1/2 pohár méz
  • 2 tojásfehérje
  • 3 pohár (2 dl-es pohárral mérve) mandulaliszt
  • 1/2 pohár kókuszliszt
  • 1 kiskanál sütőpor
  • csipetnyi só
  • 1 evőkanálnyi frissen reszelt gyömbér
  • 1 kiskanál mézeskalács fűszerkeverék
  • 1/2 kiskanál fahéj
Minden hozzávalót összeöntünk egy edénybe és mixerrel alaposan eldolgozzuk. 20 percre szerettem volna pihentetni a tésztát, de nagyon ehetnékem volt már valami kekszfélét, így én kihagytam a pihentetést :) 
Kis gombócokat formáltam, amiket a tepsiben csak egyszerűen az ujjaimmal ellapítgattam. Kb 12 percig sütöttem az első tepsit, a másodikat valamivel tovább. Nekem a jobban átsült volt a finomabb - kicsit már kezdett barnulni a széle...
Igaz, hogy a fűszerezésből adódóan karácsonyi a hangulata és az íze a sütinek, de még így nyáron is nagyon jól esett :):):)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése