2014. július 22., kedd

Paleo barackos pite





Maradt itthon 2-3 nagyon érett barack, gondoltam kipróbálom milyen pitében, hiszen barackosat ha jól tudom, még nem is készítettem...


Hozzávalók:
  • 2-3 barack felszeletelve
  • Cukormentes sárgabarack lekvár
  • 4 tojás
  • 1/3 pohár méz
  • 1/3 pohár kókuszliszt
  • 1/3 pohár mandula liszt
  • 1 kiskanál vanília esszencia
  • 1 csapott kiskanál sütőpor
  • 3 evőkanál kókuszolaj


A sütőt 160 fokra felmelegítjük.
Egy kisebb méretű sütőformát kókuszolajjal kikenünk, a formánk alját pedig lekvárral kikenjük, majd erre sorba elhelyezzük a barack szeleteket.

Egy másik edényben a tojásokat a mézzel habosra mixereljük, majd sorban minden hozzávalót beletesszük, összedolgozzuk és végül ráöntjük a barackra.
Az időt nem figyeltem, hogy vajon meddig sütöttem, de a teteje már kezdett barnulni.

Amikor kihűlt, levettem a tepsi szélét és két nagy tányér között megfordítottam a pitét, hogy a lekváros barackok legyenek felül!

Nagyon finom, pillanatok alatt elfogyott... A fenti mennyiség tripláját kell vennem... :-) :-) :-) 

2 megjegyzés:

  1. Szia Brigi,

    Megkérdezhetem, hogy a cukormentes lekvárt honnan szerzed be, ha épp nem házilag készített? Köszi szépen :) Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyukàm kèszíti :), de a Tescoban is lehet nagyon finomat kapni!

      Törlés