2016. október 21., péntek

Kakukkfüves gombafejek




Tegnap nagyon szép, friss és még hófehér gombára akadtam a piacon, úgyhogy azonnyomban egy újabb recepten törtem a fejem...

Hozzávalók:

  • 30 dkg kisebb méretű gomba
  • fél doboz kókusztej - kb. 2 dl
  • 1 evőkanál tápióka liszt
  • bors
  • kakukkfű
  • vaj
  • olíva olaj
  • 4 gerezd fokhagyma

A sütőt melegítsük fel 180 fokra.
A vajat felmelegítjük, beletesszük a szétnyomott fokhagymát, 2-3 percig közepes hőfokon főzzük, majd hozzáadjuk a kakukkfüvet, együtt pároljuk pár percig, majd hozzáadjuk a gombát is. Sózzuk, borsozzuk. Mivel nekem nincs olyan serpenyőm, amit a sütőbe is betehetek, így az egészet átöntöttem egy tepsibe, majd 15 percig sütöttem, alufóliával lefedve. 
15 perc letelte után, levettem a fóliát, majd a kókusztejet elkevertem a tápióka liszttel és így együtt ráöntöttem a gombára, meglocsoltam egy ici pici olíva olajjal, majd további 5 percig, fólia nélkül sütöttem. 
Quinoával, paleo tésztával is nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése