2017. október 23., hétfő

Rozmaringos sült sütőtök és édesburgonya




A minap Szilvia barátnőm említette, hogy szokott ilyen köretet készíteni és már akkor elhatároztam, hogy amint lesz itthon mindkét hozzávaló, én azonnal elkészítem. Csak annyiban módosítottam az általa elmesélteket, hogy friss rozmaringágakat szórtam szét a zöldségeken.

Hozzávalók:

  • fél kiló felkockázott sütőtök 
  • fél kiló felkockázott édesburgonya
  • olívaolaj
  • tengeri só
  • friss rozmaring ágacskák
A felkockázott zöldségeket egy edényben olívaolajjal összekeverjük (én nem szoktam óvatosan bánni az olívaolajjal :):)), megsóztam az egészet, újra átkevertem és egy sütőpapírral bélelt nagy méretű tepsire szórtam őket. Én teljesen széthúztam a zöldségeket a tepsin, hogy inkább süljenek, ne pedig egymás hegyén-hátán főjenek. A rozmaring ágakat szétszórtam a tepsin.
200 fokra felmelegített sütőbe tettem és addig sütöttem, amíg a szélei a kockáknak barnák nem lettek.
Esküszöm finomabb, mint egy torta... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése