2017. október 27., péntek

Paleo banán muffin




Anyukám jónéhány érett banánt hozott ajándékba a minap, így még muffin is lett belőle, nem csak magában eszegettük. A mézeskalács fűszerkeverék miatt tiszta karácsonyi érzés kerített hatalmába desszertezés közben...

Hozzávalók:

  • 4 nagyon érett banán, villával nagyon alaposan összetörve
  • 4 egész tojás
  • 1.5 dl mandula vagy kókuszliszt
  • 2 evőkanál folyékony kókuszolaj
  • 1 evőkanál vanília esszencia
  • 2 kiskanál mézeskalács fűszerkeverék (vagy 2 csapott kiskanál fahéj, fél kiskanál szerecsendió, negyed kiskanál őrölt szegfűszeg, negyed kiskanál őrölt gyömbér)
  • 1 csapott kiskanál sütőpor
  • 1 kiskanál szódabikarbóna
  • 2 evőkanál eritrit (én eredetileg eritritet nem tettem bele, de hiányoltam, édesebben jobban szeretem, szóval legközelebb teszek bele)

A sütőt 175 fokra előmelegítjük.
A villával összetört banánhoz hozzáadunk mindent, ami a Hozzávalókban található, alaposan kikeverjük, majd belekanalazzuk a muffinformába. 
30 percig sütöttem, majd miután kivettem, 5-6 percig hagytam kihűlni, majd kiszedtem a sütiket a szilikonformából, mert a szilikonformában hagyva, egy kicsit "ázottá" válik a muffin.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése