2012. december 19., szerda

Baconos rántotta


A rakott zöldségből előző napról bőven maradt még mára ebédre, de húsféle nem volt, nekem meg időm sem nagyon főzőcskézni, így a maradék baconből és négy tojásból készítettem egy finomságot.


12 szelet bacon
4 tojás
parmezán
bors

A baconnel egyenként kibéleltem minden muffin mélyedést, majd egy tányérban felvertem a négy tojást, tettem bele parmezánt - nem túl sokat, mert a szalonna is sós és a parmezán is, borsot szórtam bele és ezzel a folyékony parmezános tojással megtöltöttem a szalonnák belsejét. Nem jó teljesen feltölteni a mélyedést, mert süléskor a tojás duzzadni kezd és még így is kiemelkedett, hogy csak félig töltöttem meg a formákat.





Akkor vettem ki, amikor már látszott, hogy a tojás megsült, a szalonna széle meg szépen sercegett. :) Nagyon finom!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése