2012. december 20., csütörtök

Chicken nuggets



Nagyon szerettem volna a lánykáim kedvében járni és valami olyan paleo kaját készíteni, ami őket is lenyűgözi. Volt egy zacskónyi kockákra vagdosott pulykamell itthon, s azt használtam fel:

Hozzávalók:
kb. 50 dkg kockára vagdosott pulykamell
3 pohár őrölt mandula
3 pohár kókuszreszelék - ezt nem kell őrölni
3 tojás
kókuszolaj, ha nincs, akkor sima vaj
só, bors

A tojást sóval és borssal egy mélytányérban felverjük, egy másik tányérban pedig összekeverjük az őrölt mandulát, kókuszreszeléket, sót és borsot. A húskockákat először a tojásba mártjuk, majd meghempergetjük a száraz keverékünkben. Először finomkodtam egy sort, és szinte egyesével haladtam, majd amikor már megelégeltem a csigatempót, belemarkoltam a húsba, majd a tojásba mártottam a tenyérnyi húst és végül a másik tányérban két kézzel megforgattam a húsokat. Felgyorsult a tempóm!
Két nappal ezelőtt megvettem az első csomag kókuszolajam, most abban sütöttem, de mivel magában a panírban is volt kókusz, nem éreztem ki extra különös ízt. 
Ízlett mindenkinek! Gábor szerint azok a falatkák a finomabbak, amiket kisebb darabra vágtam és jobban átsült. A nagyobb darab nem tudott olyan ropogósra sülni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése