2012. december 20., csütörtök

Paradicsommártás a chicken nuggets-hez



Minthogy sültkrumplit nem adhattam köretként, főztem egy paradicsommártást, mert magában azért száraz étel a nuggets.

Hozzávalók:
2 nagyobb paradicsom felkockázva
1 pohár paradicsomlé vagy cukormentes ketchup
1 evőkanál vörösborecet
4 gerezd fokhagyma
1 nagy vöröshagyma apró kockákra vagdosva
1 evőkanál xilit (nyírfacukor)
kókuszolaj vagy vaj
1 kiskanál csemege pirospaprika
1 kiskanál mustár
só, bors

A kókuszolajat vagy vajat megmelegítettem egy fazékban, majd beleöntöttem a paradicsomlevet, hozzáadtam a felkockázott hagymát és paradicsomot, zúzott fokhagymát, ecetet és az összes fűszert, hozzávalót és alacsony hőfokon rotyogtassuk, amíg be nem sűrűsödik. Én a végén még egy kis xilitet adtam hozzá, mert én a paradicsommártásokat édeskésen szeretem. 
Gábor evett még hozzá édesítőszerrel készült, káposztával töltött savanyú paprikát (Metro-ban lehet kapni).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése