2013. május 15., szerda

Padlizsános pulyka






El sem tudom hinni, hogy végre újra jelentkezem recepttel... Kiccccsit eltűntem, merthát aktív főzés házfelújítás alatt nemigen működik, és konyhai  pénzkeretem is korlátozva lett :) de az elveket nem adtam fel, csak nagyon egyszerűsítettem a menüimet :):):)

Hozzávalók:

  • 60-70 dkg pulykamell, csíkokra vagdosva
  • 2 padlizsán
  • 2-3 nagy vöröshagyma
  • 2 gerezd zúzott fokhagyma
  • bors
  • olívaolaj
  • 3-4 evőkanál parmezán
  • víz
A pulykát serpenyőbe tettem, felöntöttem vízzel, megsóztam és borsoztam, majd jó sokáig hagytam főni.
Ezidőalatt megpucoltam a padlizsánt, karikákra szeltem, azokat pedig csíkokra vagdostam. Egy másik serpenyőben feltettem a hagymát dinsztelni, majd rádobtam a padlizsánt, amit szintén sóztam és borsoztam.
Csak egy nagyon pici vizet tettem alá, épp csak annyit, hogy ne égjen meg a padlizsán, amíg levet enged, ezután a fokhagymát is beletettem. Utána már addig pároltam, amíg az egész 'összeesett'. A padlizsános masszát félreraktam.
Amikor a húst már nagyon puhának találtam és már elfőtt a leve, akkor hozzáadtam a padlizsános keveréket és együtt főztem, hogy az ízek összeérjenek. Ha kell adhatunk hozzá egy kis vizet, ha esetleg nagyon száraznak találnak, hozzáadunk még 3-4 evőkanál parmezánt és már kész is!!!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése