2014. május 14., szerda

Kókuszlisztes paleo brownie





A tévében hallottam ezt a receptet (kókusztejszín nélkül), de nekem annyira szárazra sikeredett a massza, hogy kénytelen voltam hozzáönteni tejszínt, hogy egy kicsit fellazuljon a tészta. Pontosan nem tudom mennyit tettem hozzá, de mindenesetre addig adagoltam, amíg nyers piskóta állagú nem lett - olyan... lapátolható... :)

Hozzávalók:

  • 10 dkg kókuszliszt
  • 10 dkg kókuszolaj
  • 10 dkg cukormentes kakaópor
  • 10 dkg xilit
  • 5 tojás
  • 1 evőkanál vanília esszencia
  • 1-2 dl kókusztejszín 


Az öt tojást elkezdjük mixerelni, hogy jó habos legyen, majd hozzáadjuk a vanília esszenciát, xilitet és a vajat és még együtt is jó ideig mixereljük.
Közben a száraz hozzávalókat - a kakaót és a kókuszlisztet összekeverjük.
Amikor a tojásos egyveleg elkészül, összekeverjük a lisztessel és szép simára keverjük.
180 fokra felmelegített sütőben sütjük papírral bélelt tepsiben kb. 25 percig.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése