2014. május 3., szombat

Paleo tojáskrém





Sokszor láttam éttermekben töltött tojást, de valami oknál fogva ódzkodtam megkóstolni őket, mert nem tudtam mi minden van abba a krémbe belekeverve... Ez a tojáskrém nem lett annyira krémes, inkább darabos, mert nagyon siettem és már nem volt időm leturmixolni, de szerintem így még jobb is - van mit rágni!

Hozzávalók:


  • 6 darab főtt tojás
  • 3 gerezd zúzott fokhagyma
  • 1 nagy evőkanál mustár
  • 3 evőkanál sűrű kókusztejszín
  • bors
  • petrezselyem
  • jó nagy marék reszelt sajt vagy parmezán
A tojásokat késsel egészen apróra szeltem, majd még villával is összetörtem, minden további hozzávalót beletettem, fűszereztem és már fogyasztható is sült hús mellé vagy paleo kenyérre kenve. Nagyon-nagyon finom!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése