2015. február 24., kedd

Karob süti No.2







Tovább folyik a kísérletezés a nagyi féle tökéletes karob süti elkészítésében. Már egyre közelebb vagyok ahhoz, hogy olyan legyen a piskótám, mint amilyen az ővé volt.
Ennél a tésztánál a tojás sárgáját és fehérjét nem vertem fel külön, és mák is került a tésztába.

Hozzávalók:

  • 5 db tojás
  • 5 evőkanál eritrit
  • 1 csapott kiskanál sütőpor
  • 5 evőkanál karob örlemény (nem kakaópor helyettesítő!!!)
  • 2 evőkanál őrölt mák
  • 2 evőkanál őrölt kókuszreszelék
  • 1 dl olaj
  • 1 csapott evőkanál útifűmaghéj

Minden hozzávalót egy tálba tettem, alaposan összemixereltem, majd szilikonformába öntöttem és 180 fokon szép barnára sütöttem.
Ez már egy kicsit tömörebb és sötétebb lett sütés után. Nagyon finom volt, a mák nem is érződött benne, de nagymamámé ennél is sötétebb és egy kicsit tömörebb volt. Még egy próbálkozásom lesz, amikor még egy kis őrölt lenmagot is teszek bele, és egy picivel több karobot... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése