2015. február 17., kedd

Paleo brokkolis-tonhalas fasírt






A receptet Szafitól koppintottam, mert éppen volt itthon egy kis fej brokkolim és egy tonhalkonzervem is :)

Hozzávalók:

  • Egy kisebb fej brokkoli
  • 1 tonhal konzerv - 170 gr
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 tojás
  • bors
  • 2 púpos evőkanál őrölt zabpehely
  • 3 evőkanál olívaolaj 

A recepttől eltérően, én a brokkolit megpároltam, hogy könnyebb legyen kézzel összegyúrni a hozzávalókat - sajnos nincs olyan robotgépem, amely nagyon apróra darálja a nyers zöldséget.
Mindent alaposan összedolgoztam, majd gombócokat formáltam a masszából, amit egy papírral bélelt tepsiben ellapítgattam. Mindegyik tetejére tettem egy kis darabka vajat, majd 180 fokra felmelegített sütőben megsütöttem. Egyszer mindegyiket megfordítottam, de nem néztem az időt, hogy meddig sütöttem őket...
Annyi lett ebből az adagból, amennyi a felső fotón látszik - kb. 7 db.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése