2017. november 7., kedd

Két perces paleo bögre süti




Tegnap reggel valami édesre vágytam, de nem volt időm nagy sütésbe kezdeni, így elkészült egy kicsit már-már karácsonyi hangulatú, ízű bögresüti. A máz, amit mikrózás után rá kell önteni, fontos, mert anélkül száraz lenne a süti. Elkészíthető sima tejjel is, de én azt sajnos nem ihatom, és akkor már paleo sem lenne a recept... Gyümölccsel, lekvárral kiegészítve még tutibb!

Hozzávalók:

  • 2 evőkanál kókuszliszt
  • 1 kiskanál fahéj
  • 1/2 kiskanál sütőpor
  • csipet só
  • csipet szerecsendió
  • 1 egész tojás
  • 3 evőkanál kókusztej
  • 1 csapott evőkanál eritrit
  • 1 evőkanál folyékony kókuszzsír
  • 1/2 kiskanál vanília esszencia
Hozzávalók a mázhoz:
  • 1 evőkanál folyékony kókuszzsír
  • 1 evőkanál kókusztej
  • 1 kiskanál eritrit
  • 1/2 kiskanál frissen facsart citromlé
A süti hozzávalóit elkeverjük egy csészében (én egy standard, 2,5 dl csészét használtam), majd a legnagyobb fokozaton 2 percig mikrózzuk.
Közben a mázat is elkészítjük, amit azonnal, amíg még forró a süti, ráöntünk.
Én még aszaltszilvát vagdostam a tetejére...
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése