2018. május 16., szerda

Cukkinis-paradicsomos csirkemell




Annyi cukkinis kaját készítettem a napokban, de egyikből sem ehettem, mert vagy tejszín/tejfölt volt benne, vagy egy kis liszt... Most magamat kényeztettem :)

Hozzávalók:

  • 3 csirkemell (kb. 60 dkg), felkockázva
  • 1 nagy cukkini, hosszában félbevágva, majd felszeletelve
  • bors
  • olívaolaj
  • pesto (én két evőkanál piros, és egy evőkanál zöldet használtam)
  • kb. 10 darab mini paradicsom, félbevágva
  • kb. két evőkanál reszelt parmezán
A cukkini szeleteket olívaolajon pirosasra pirítjuk, majd egy tálba kiszedjük. A hátramaradt olajon (ha kell, még adhatunk hozzá) pirítjuk a húst. Amikor már majdnem pirosodik, akkor hozzáajuk a pestokat. Pár perc után már adhatujuk is hozzá a cukkinit és a félbevágott, nyers paradicsomot. Sózzuk, borsozzuk. Amikor már a paradicsom éppn kezdi megadni magát, akkor alaposan szórjuk meg parmezánnal, ellenőrizzük a fűszerezést és már kész is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése