2017. szeptember 8., péntek

Padlizsán saláta




A Street Kitchen oldalán találtam ezt a receptet, szerintem nagyon finom, bár a többiek szerint furcsa benne a pisztácia... Az alábbi adag szerintem egyszemélyes, legalábbis én ezt mind megettem vacsira, és éhes maradtam... Az én fotóm nem lett olyan szép, mint az eredeti :):):)

Street Kitchen fotója :)


Hozzávalók:

  • 1 darab padlizsán
  • 3 gerezd fokhagyma, mindegyik félbevágva
  • 1 evőkanál sűrű kókusztejszín (aki nem érzékeny, görög joghurttal is készítheti, de úgy már nem paleo)
  • olívaolaj
  • friss citromlé
  • őrölt koriander
  • őrölt kömény
  • petrezselyem zöldje
  • bors
  • 12-15 szem pisztácia, pirítva
A padlizsánt héjastól kis kockákra vágjuk, és 2 fokhagymával együtt megolajozzuk, sózzuk és borsozzuk, majd sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük és 200 fokra felmelegített sütőben 30 percig sütjük. Szép pirosra sült az enyém.
Megvárjuk, hogy egy kicsit kihűljön, akkor a hátramaradt 1 fokhagymát belenyomjuk frissen, hozzáadjuk a kókusztejszínt, pisztáciát, 2-3 csepp citromot, kevéske koriandert, köményt, csipetnyi petrezselymet, és ellenőrizzük elég sós, borsos e. Ha nem, pótoljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése