2018. március 23., péntek

Paradicsomos cukkini krémleves




 Azt hittem nagyon sok féle cukkini krémlevest készítettem eddig, de végiggörgetve a Levesek oldalt, csupán két ilyen levesre futottam rá:  Cukkini krémleves, Cukkinis karfiol krémleves.  Most akkor lesz egy paradicsomos cukkini krémleves is :)

Hozzávalók:

  • 30 dkg friss paradicsom, felkockázva
  • olívaolaj
  • 1 fej vöröshagyma, felkockázva
  • víz
  • adalékmentes ételízesítő
  • bors
  • 1 cukkini, felkockázva
  • 2 gerezd zúzott fokhagyma
  • 1 kiskanál eritrit
  • bazsalikom
  • oregánó
Az olívaolajon a hagymát megpirítjuk, hozzáadjuk a fokhagymát és a paradicsomot is. Egy kicsit összefőzzük, majd a cukkinit is hozzáadjuk és 2-3 perc folyamatos kevergetés után felöntjük egy kis vízzel. Épp csak annyit öntöttem rá, hogy ellepje... Szeretem a sűrűbb krémleveseket, de a turmixolás után még mindig lehet rajta vízzel hígítani. A levesünket fűszerezzük sóval, cukorral, borssal, ételízesítővel, bazsalikommal és oregánóval. Addig főzzük, amíg a cukkini meg nem puhul. Ekkor turmixoljuk le, ellenőrizzük megfelelő e a fűszerezése és már kész is. Ha sűrű, adhatunk hozzá még vizet, illetve egy kis kókusztejszínnel is gazdagíthatjuk...
Parmezánnal nagyon tutttttti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése