2018. március 2., péntek

Spenótos-paradicsomos pulykamell





Ez egy igazi mediterrán recept spenóttal, paradicsommal, vörös- és fokhagymával. Legnagyobb megdöbbenésemre még a válogatós Trixinek is ízlett!!!

Hozzávalók:

  • 6 szelet enyhén kiklopfolt pulykamell
  • 4 db paradicsom, felkockázva
  • 2 gerezd zúzott fokhagyma
  • 1 fej vöröshagyma, felkockázva
  • 2 marék spenót (én fagyasztottam használtam)
  • bazsalikom
  • oregánó
  • bors
  • olívaolaj
A kiklopfolt, besózott hússzeleteket olívaolajon megpirítjuk, majd felöntjük annyi vízzel, ami ellepi és addig főzzük, amíg a víz majdnem el nem párolog. Akkor rádobjuk a hagymákat és folyamatosan kevergetjük (nehogy megégjen a hagyma), majd a paradicsomot is hozzáadjuk. Amikor a paradicsom "összeesik", rádobjuk a spenótot is, fűszerezzük bazsalikommal, borssal és oregánoval.
Én akkor kapcsoltam ki, amikor még volt egy kis szaftja, leve.
A lányok főtt krumplival ették, én magában főételként.
Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése