2018. március 14., szerda

Spenótos rántotta




Miközben a családnak fetás-spenótos fasírtot készítettem, rájöttem, nekem sem ártana valamit vacsira készíteni, így jutottam a spenótos rántottához... Tudom, nem egy nagy kreativitást igényő vacsi, viszont gyorsan elkészül és finom is! :)

Hozzávalók (1 főre):

  • 3 tojás
  • 1 tv paprika
  • bors
  • két marék spenót (én levelesen lefagyasztottat használtam)
  • olívaolaj
  • parmezán (opcionális)
A tojásokat felverjük és fűszerezzük sóval és borssal. Aki szereti, tehet bele fűszerpaprikát is  vagy egy gerezd fokhagymát zúzva - nekem ez most kimaradt.
A paprikát olajon elkezdjük pirítani, majd rádobjuk a spenótot - én fagyosan rátettem, gyorsan felengedett. Amikor a spenót megadja magát, ráöntjük a tojást és időnként átkavargatva megsütjük.
A parmezánt sütés közben is rátehetjük, de akár a legvégén is megszórhatjuk vele a rántottánkat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése