2019. február 20., szerda

Fokhagymás paradicsomleves




Valami olaszosra vágytam, ami gyorsan elkészül és este bátran fogyasztható. Na jó, ettem hozzá bulgurt is :):):)

Hozzávalók:

  • 1,5 liter paradicsomlé
  • 2 evőkanál olívaolaj
  • 2 dl víz
  • 2 dl kókusztejszín (vagy ki milyet fogyaszt)
  • 4 púpos evőkanál reszelt parmezán
  • adalékmentes ételízesítő
  • 2 evőkanál zúzott fokhagyma (én kb. 7 gerezdet használtam fel)
  • bors
  • szárított baszalikom
A paradicsomlevet, az olajat,  a vizet és a fokhagymát egy lábasba öntjük és ételízesítővel megszórjuk. Forraljuk fel, majd vegyük le a hőfokot és további 4-5 percig főzzük lefedve. Ezután mehet bele a tejszín és a parmezán is. Keverjük csomómentesre és adjuk hozzá a sót/borsot, valamint a bazsalikomot is. Így együtt főzzük további 15 percet és már fogyasztható is!
Nagyon finom magában is, de én szedtem bele bulgurt, mint levestésztát. Jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése