2017. november 21., kedd

Paleo meggyes csésze süti




Nem szoktam édeset reggelizni, de ma arra ébredtem, hogy valami édes kell, de gyorsan. A mélyhűtőmben mindig van meggy, hiszen anyutól zacskószámra hordom fel :) A receptet a neten találtam és csupán annyiban változtattam, hogy nem tettem bele protein port, mert nekem olyan itthon sohase nincs, illetve juharszirup helyett eritritet tettem bele :) - https://fitfluential.com/mug-cake-recipes/

Hozzávalók:

  • 4 evőkanál mandula liszt
  • 1 evőkanál kókuszliszt
  • 1 evőkanál nyílgyökérliszt
  • 1 tojás
  • csipet só
  • 2 evőkanál kókusztej
  • 1/4 kiskanál sütőpor
  • 1 evőkanál eritrit
  • 1 kiskanál vanília esszencia
  • 1 kiskanál mandula esszencia
  • 1 evőkanál folyékony kókuszzsír
  • meggy+lé
Mindent alaposan összekevertem, majd morzsálva adagoltam egy másik csészébe egy réteg tésztát ls egy réteg meggyet, amíg a tészta el nem fogyott.
2.5 percig 900 wattos fokozaton "sütöttem" a csészesütimet. 
Amikor kész lett, én nyakon öntöttem a meggy fennmaradt levével és tettem rá még egy kis eritritet. Nekem nagyon ízlett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése