2017. november 22., szerda

Paleo rukkola krémleves petrezselyemmel






Nagyon szeretem a rukkolát, de mivel csak én eszem a családban és a csomagolása nem éppen kicsi, a felét szinte mindig fonnyadtan dobtam ki. A napokban ismét vettem, és láttam, hogy nem valami tempósan fogy a dobozból, gondoltam, készítek belőle egy levest. Fincsi lett!

Hozzávalók:

  • 2 marék rukkola
  • 3 vöröshagyma, nagyobb kockákra vagdosva
  • 2 fehérrépa (petrezselyemgyökér) felkarikázva
  • bors
  • adalékmentes ételízesítő
  • 6 dl víz
  • olívaolaj
A vizet ételízesítővel felforraljuk.
A felszeletelt fehérrépát sós vízben puhára főzzük.
A hagymát olívaolajon megpirítjuk - egy picit meg is barnulhat, csak ne égjen meg!
A fentieket (vizet, hagymát és fehérrépát) a rukkolával együtt beletesszük a turmixgépbe és krémesre turmixoljuk.
Visszaöntjük a lábasba, ellenőrizzük a fűszerezést.  Ha még krémesebbre készítenénk, tehetünk bele egy evőkanál sűrű kókusztejszínt és parmezánt is. 
Nekem nagyon ízlett! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése