2017. november 8., szerda

Paleo sárgarépás-almás süti




Egyszer már készítettem sárgarépás paleo sütit, finom volt, de nem voltam tőle elájulva. Akkor azt a tapasztalatot vontam le, hogy a sárgarépát nem elég csupán lereszelni, valahogy pürésíteni kell, még nyers állapotában, mert nekem nem tetszett... Ezt a receptet egyébként egy angol nyelvű oldalon találtam (http://www.thenourishedpsychologist.com/carrot-cake/), én az adagot lefelezve készítettem el, mert nem tudtam előre milyen lesz a végeredmény. A kinézete az enyémnek nem lett olyan, mint az eredeti képen, de ez végülis nem baj, a lényeg, hogy ízlett.

Hozzávalók (2dl-es csészével mértem):

  • 1 csésze reszelt sárgarépa
  • 1 csésze reszelt alma
  • 2 tojás
  • 1/4 pohár kókuszliszt
  • 2 evőkanál kókuszolaj
  • csipet só
  • 1 evőkanál eritrit
  • késhegynyi szódabikarbóna
  • szerecsendió
  • fahéj
  • csipetnyi őrölt szegfűszeg
Az almát és a répát a tojásokkal leturmixoljuk, hogy szép sima egyveleget kapjunk, ne legyen darabos. Hozzáadjuk az összes többi hozzávalót, alaposan elkeverjük, majd egy kisebb méretű, kivajazott tepsibe kanalazzuk (én egy 22*14cm méretű kerámia tepsit használtam).
180 fokon sütjük 30 percen át.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése