2017. május 19., péntek

Paleo áfonya palacsinta




Valami könnyű, friss gyümölccsel elkészített reggelire vágytam, és tádááám, ez lett belőle!

Hozzávalók:

  • 1 egész tojás
  • 1 tojás fehérje
  • 1 banán, villával összetörve
  • 1 marék áfonya
  • (ízlés szerint fahéj)
  • kókuszzsír
A tojásokat felverjük, hozzáadjuk a tört banánt, majd mixerrel összedolgozzuk az egészet és végül hozzáaadjuk az áfonyát. A nagyobb áfonyaszemeket én félbevágtam, hogy ne legyen túl egyenetlen a palacsintám felszíne.
A kókuszzsírt felmelegítjük és egy merőkanálnyi tésztát teszünk az olajra. Közepes hőfokon süssük. Az első palacsintát én nagy hőfokon sütöttem, az egyik oldala már nagyon barna lett, de a teteje még látványosan nyers volt, így fordításkor az egész szétszakadt. Viszont alacsonyabb hőfokon, átfől, átsül egy kicsit a teteje is és két lapos kanállal szépen megfordítható. 
Fahéjjal, kókusztejszínhabbal vagy csak magában is naggggyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése