2017. május 23., kedd

Sokhagymás rántotta






Tudom, rántottát készíteni nem nagy kunszt, de ez a varáció (nekem) valami szenzációs! Általában a hagyma-paprika-paradicsom kombó megy, de most nem volt itthon paradicsom, és azzal dolgoztam, amim itthon volt és ez sokkal, de sokkal jobb lett!


A még nyers hozzávalók


Hozzávalók (ezt magamnak készítettem - 1 adag):

  • 4 tojás felverve
  • 1/2 tv paprika, felkockázva
  • 1 lilahagyma
  • 1/3 póréhagyma, félbevágva és felszeletelve
  • 1 szál újhagyma
  • só (nekem most Himalája sóm van itthon)
  • frissen őrölt bors
  • olívaolaj
Már alakul...

Az olívaolajat felhevítjük, majd a hagymákat és a paprikát rádobjuk és együtt, sűrűn kevergetve, közepes hőfokon pirítjuk, közben sózzuk és borsozzuk ízlés szerint, majd tovább főzzük, amíg teljesen "összeesnek" és megpirítódnak. Akkor ráöntjük a felvert tojást és együtt kevergetjük. Én nem szeretem a rántottát totálisan teljesen szárazra megsütni, az enyém egy kicsit szaftosabb szokott maradni :)
Magában ettem, de nem is hiányzott hozzá semmi más!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése