2017. május 8., hétfő

Paradicsomos-fokhagymás quinoa




Hozzávalók:


  • 1/3 csésze (2dl-es) quinoa
  • 2 db paradicsom, felkockázva
  • 2 nagyobb gerezd fokhagyma
  • 4 szál újhagyma, felkarikázva
  • vegeta (színezék és tartósítószer mentes!)
  • olívaolaj
Párolódnak a zöldségek

3-4 evőkanálnyi olívaolajat felhevítünk, beletesszük a felkarikázott újhagymát, pirítjuk-pároljuk egy kicsit, majd hozzáadjuk a fokhagymát szétnyomva, együtt pároljuk pár percig és végül hozzáadjuk a felkockázott paradicsomot is. Vegetával, esetleg egy nagyon pici borssal fűszerezzük, majd 2-3 perc párolás után adjuk hozzá a quinoát (Én nem mostam át a quinoát, mert nagyon siettem, de nem lett keserű a végeredmény:)) Adjunk hozzá 2 dl vizet, és közepes hőfokon hagyjuk az egészet főni, időnként megkevergetve. Ha elfő a leve és még nem találjuk elég puhának, adjunk hozzá még egy kis vizet.

A hozzáadott, még nyers quinoával

Én ezt egy személyre, magamnak főztem :) Ha több főre készül, akkor annyival növeljük a hozzávalók mennyiségét. 
Magában fogyasztottam. Mennyei!!! Olaszos ízű, szaftos étel, csak ajánlani tudom!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése