2018. február 9., péntek

Csúnyácska süticske :)







Nem ilyennek szántam a sütit: kiskanállal belelapátoltam a tepsibe, gondolván, hogy majd úgyis a melegben szétterül és lapos kerek formát kapok. Hát nem. Ahogy odatettem, az úgy is maradt!!!
Egyébként a recept érdekessége, hogy kakaó vajjal készült. Még tavaly valamikor vettem egy doboz kakaóvajat, de nem ám sütési céllal, hanem testápolónak, de olyan brutttál kemény volt, hogy késsel sem tudtam belőle könnyedén kivenni és a test hőjétől sem olvadt meg... Így a konyhaszekrény mélyére került.  Tegnap, elővettem, hogy felhasználjam, még mielőtt tönkremegy. Ez lett belőle 😀
A formától eltekintve, nagyon finom, csoki illatú keksz lett belőle...

Hozzávalók:

  • 90 gr gesztenye liszt
  • 30 gr szezámmagliszt
  • 0,4 dl olvasztott kakaóvaj
  • csipet só
  • 1 kiskanál vanília esszencia
  • 3 evőkanál eritrit
  • 2 tojás
  • 2 evőkanál kókusztej vagy mandulatej
  • apróra vagdosott cukormentes csoki (opcionális)
Mindent beleteszünk egy edénybe és alaposan összegyúrjuk a masszát. Fogalmam sincs miért nem tettem még extra tejet az én sűrű tésztámhoz... Valószínűleg formálhatóbb és lágyabb lett volna. Majd legközelebb :) 180 fokra felmelegített sütőben addig sütjük, amíg a széle pirosodni nem kezd.
 Végül is, így is ízlett 😀😀😀😀


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése