2018. február 13., kedd

Gazdag saláta baconnel




Sacival nagyon elfogott bennünket a saláta-ehetnék, ráadásul ő a gránátalmás verziót szerette volna megalkotni. Mivel nem szeretem a gránátalma pucolással járó macerát, így azt ő kapta meg, én meg az összes többi "melót" magamra vállaltam.

Hozzávalók (1 főre):

  • 2 marék rukkola
  • 2 marék gránátalma
  • 1 paradicsom, felkokcázva
  • 1 marék napraforgómag, olívaolajon megpirítva
  • 1 zacskó mozzarella, apróra felkokcázva
  • frissen facsart citromlé
  • bors
  • 3 baconszelet, megpirítva 
  • extraszűz olívaolaj
  • balzsamecet
Fél paprikát is tettem az én salátámba, csak mert ott állt már fonnyadófélben a hűtőben, de az íze nem illett a salátába :)
Szóval minden hozzávalót összekeverünk, ízlés szerint fűszerezzük és ízesítjük az olívaolajjal és a balzsamecettel. A bacont szétmorzsoljuk a kész saláta tetején és már kanalazhatjuk is! 
Én pezsgővel fogyasztottam - megünnepeltük, hogy okleveles svédmasszőr lettem, Saci vajas pirítóst készített a salátához. Szerinte nagyon-nagyon illik a salihoz. Én is ettem volna, de nem volt elkészítve semmilyen paleos "Brigi" kenyér idehaza...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése