2018. február 24., szombat

Póréhagymás csirkemell








A receptet Dobozi Kriszti barátnőmtől kaptam, de az eredeti recept sertésszűzből készül tejszínnel... Mivel nem fogyaszthatok tejterméket, így kókusztejszínt használtam, illetve sertésszűz híján csirkemellet használtam, mert csak az volt itthon. De így is isteni lett! Sacinak is és Gabesznak is nagyon ízlett! Kicsit féltem, hogy dominálni fog benne a kókusz íze, de nem! Sacinak fel sem tűnt, hogy kókusztejszínnel készült!!!

Hozzávalók:

  • 2 csirkemell, felszeletelve (6 szelet jött ki)
  • 1 doboz kókuszkonzerv
  • 1 egész póréhagyma, felkarikázva
  • 2 csomó újhagyma, felkarikázva
  • ételízesítő
  • bors
  • vaj
  • parmezán

A sütőt 180 fokra előmelegítjük.
A tepsinket nagyon vastagon bevajazzuk.
A hús mindkét oldalát sózzuk és borsozzuk, majd behelyezzük egymás mellé a tepsibe. Rászórjuk a két féle hagymát, ételízesítővel megszórjuk, még egyszer borsozzuk és leöntjük a kókusztejszínnel. Az én kókusztejszínem nagyon sűrű volt, de még így sem kellett vizet aláönteni, mert a hagymák is engednek egy kis levet, ami pont elég szaftot biztosít.
Sütőbe tesszük és addig sütjük, amíg a széle barnulni nem kezd...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése