2018. január 11., csütörtök

Pestos pulykamell mozzarellával





Hasonló receptet készítettem sok-sok évvel ezelőtt, annyi eltéréssel, hogy akkor nem használtam hozzá pesto mártást. A szósszal együtt sokkal szaftosabb és finomabb lett a végeredmény! A lányok az egészet megették suli után, épp hogy az utolsó adagot le tudtam fotózni :)
Néha szoktam pestot készíteni, de azért sokkal egyszerűbb dolgom van, ha csak a polcról leemelem :):):)
Amennyiben nem lehet kapni, vagy a házi készítésűben valaki jobban bízik akkor egy csészényi adaghoz zöldségaprítóban daráljunk le 1 marék friss, zsenge bazsalikomot, 2-3 gerezd fokhagymát, 5 dkg pirított fenyőmagot, 8 dkg reszelt parmezánt, sót és 1 dl olívaolajat. Ennyi.

Hozzávalók:

  • 8 szelet pulykamell, kiklopfolva
  • szárnyas fűszerkeverék (adalékmentes)
  • 3-4 paradicsom, karikákra szeletelve (nekem három db volt itthon, épp hogy elég lett)
  • 2-3 csomag mozzarella (nekem csak kettő volt itthon, szebb és gazdagabb lett volna három csomaggal:)
  • vaj
  • 5-6 kiskanál zöld pesto

A húst szárnyas fűszerkeverékkel fűszerezzük, majd vajon, serpenyőben megsütjük és egy közepes méretű kivajazott tepsibe  lefektetjük őket egymás mellé.
A hússzeletek tetején szétkenjük a pesto mártást, arra helyezzük a paradicsom szeleteket és végül a mozzarella karikákat.
180 fokra felmelegített sütőben addig sütjük, amíg a sajt színt nem kap.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése