2013. január 24., csütörtök

Almás-zöldséges pulykamell







Ezt a receptet a szomszédasszonyom javaslatára készítettem el, és mindenkinek nagyon ízlett!!!

Hozzávalók:

  • 4 szelet pulykamell
  • 1 nagy sárgarépa
  • 1 nagy alma
  • fél hagyma
  • fél paradicsom
  • 1 gomba
  • cukkini, hosszában felszeletelve
  • 8 szelet bacon
  • vaj
  • só, bors




A húsokat kiklopfoljuk, sózzuk és borsozzuk, majd egy kivajazott tepsibe fektetjük a hússzeleteket. Minden húsra két szeletbacont teszünk, arra pedig tetszés szerint rétegezzük a zöldségeket. Én négy féle variációt készítettem, hogy lássam kinek melyik fajta ízlik a legjobban. A hagymát csak Gábor díjazta a hússzeleteken, a lányok nem. A legtetejét még egyszer egy picit megsóztam, majd minden húsrakás tetejére két vastagabban vágott almaszeletet tettem. Kettő rakás tetejére vajat is tettem, a másik kettő tetejére nem. Nekem a vajas ízlett jobban... A sütés elején, kb. negyed órán át, alufóliával letakartam a húst, hogy rendesen átfőjön és csak azután vettem le a fóliát és addig sütöttem, amíg az alma is megsült a tetején. Köretet nem készítettem mellé, magában fogyasztottuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése