2013. február 6., szerda

Pulyka fasírt






Hozzávalók:

  • 50 dkg darált pulykamell
  • 2 tojás
  • só, bors
  • 2 gerezd fokhagyma
  • kb. 1 pohár parmezán
  • kb. 1 pohár őrölt mandula
  • vaj

Azért nem tudok megadni pontos mennyiséget a mandulából meg a parmezánból, mert lassan adagoltam mindkettőt, amíg olyan fasírtos állaga nem lett az egész masszának... Kivajaztam egy tepsit, arra ráhelyeztem a pogácsaszerűre formázott fasírtokat és mindegyik tetejére egy darab vajat tettem, hogy ne száradjon ki a teteje. Addig sütöttem, amíg az alja el nem kezdett pirulni, akkor lapáttal megfordítottam őket és megint csak addig sütöttem, amíg alul piros nem lett. Sok darab lett ebből a mennyiségből, de annyira ízlett az egész családnak, hogy mind egy szálig elfogyott!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése